perjantai 31. lokakuuta 2008

and I'd wish the sun would never come

ois kiva saada yks vapaapäivä.

oon ollu koko viikon liikkeel taas. koulua ma-pe, tallille kaikkina näinä päivinä, kuten myös huomenna ja ylihuomenna. koht pitäs lähtee ratsastaa, ei oikee inspirois lähtee ajaa sateessa vaan siks et sais istuu tunnin hevosen selässä ja leikkiä et osaa jotain. mut koska hoitohevone on pakko liikuttaa ni pakko mennä tunnillekki tänää.

tänää piti mennä isällekki, mut laitoin sille viestin et tuun huomenna. olkoon mutsi vaik kuin mones kapakas, mä haluun joskus viettää aikaa kotona. vaik tiiän kyl et tuun katumaa päätöstäni sit ku se tulee kännissä kotii ja alkaa tappelee miehensä kans.

en tiiä miks, mut jostain syystä väsyttää ja itkettää ihan hitosti. tekis vaa mieli mennä nukkuu, mut ei voi ku koht pakko lähtee. toivon mukaa en sit nukahda rattii, tai tankoo ku mopost on kyse, miten sen nyt kukin tahtoo ilmasta.
hitto et tekis mieli vetää kädet moottorisahal poikki taas. todennäkösesti ois taas ranteet auki (lol) ellei siitä jäis jälkiä. helvetti.
mullaki ongelmat. "yhyy en voi viillellä ku se näkyy." jes.

ainii! aloinki täs miettii et mitä hittoo tulin tänne selittää ku ei mul loppuelopuks oo mitää uutta ja järkevää sanottavaa.
ois ens vuonna lukion alotus, mut en tiiä mitä teen sen kans. haaveena ois joskus valmistuu eläinlääkäriks ja siihenhä tarvii lukiopohjan. ihan liiottelematta voin sanoo et mun todistuksel pääsisin ihan mihin kouluun haluaisin, ei se siitä ei oo kiinni. vaan rahasta. lukiokirjatha tunnetusti maksaa omaisuuksia vaikka osan saiski käytettynä. mulla vaan ei oo nii paljo rahaa. töitä mul ei oo oikee aikaa tehä (ja tuskin niitä mistää saisinkaa), opintotukia ei myönnetä ennenku täytän 17. ja tuskin mitää muitakaa tukia. luulen et jos sellasta hakisin ni sossun tädit ilmottas et mutsilla on nii isot tulot ettei me mitää tukia tarvita. harmi vaa et sil on muitaki kohteita mihi laittaa ne rahansa, niiku viina, pelit ja tupakka. mitä mä lukiolla teen ku vanhemmat sisaruksetkaa ei oo sitä käyny. eihä munkaa tarvi. vaikka mun unelmat onki jossai muualla ku rakennustyömaalla pätkätöissä.

... mutjoo eipä mul silti ollu mitää järkevää sanottavaa. todennäkösesti mun teksti on nii sekavaa ettei kukaa saa taas mitää selvää.

Ei kommentteja: